یکی از بهترین شرکت‌های تولید ایزوگام در انواع مختلف، شرکت ایزوگام سراپوش دلیجان است. این شرکت سال‌هاست در زمینه‌ی تولید انواع ایزوگام فعالیت دارد و به همین دلیل از کارخانه‌های با تجربه در تولید ایزوگام نیز هستند.

در تمام نقاط و شهرهای ایران کارخانه‌های بسیاری در جهت تولید و توزیع ایزوگام فعالیت دارند. کارخانه‌ی تولید ایزوگام سراپوش دلیجان نیز از این قاعده مستثنی نیست. این کارخانه پس از اینکه ایزوگام‌هایی در انواع مختلفی تولید کرد. آن‌ها را به نقاط مختلف کشور ارسال می‌کند و در بازارهای خرید و فروش، در دسترس عموم قرار می‌دهد.

برای تولید ایزوگام، روش‌های متعددی وجود دارد که باید در این روش‌ها از استانداردهای کیفی استفاده شود تا محصولات تولیدی، در نهایت کیفیت ساخته شود. در غیر این صورت ایزوگام تولید شده‌، بی‌کیفیت است و ارزش خرید ندارد. شرکت سراپوش دلیجان، برای تولید محصولات خود از تمام استانداردهای مورد نیاز و روش‌ها و اصول‌های تولید استفاده کرده و جایگاهی را در زمینه‌ی تولید ایزوگام برای خود تعریف کرده است.

ایزوگام

میزان تولید ایزوگام سراپوش دلیجان

کارخانه تولید ایزوگام سراپوش دلیجان، دارای ۳ خط تولید است. و توان ۷۲ هزار متر مربع عایق دارد. که در ۳ شیفت کاری ۸ ساعته در هر خط تولید در مدت زمان ۲۴ ساعت، ۳۰ هزار متر مربع ایزوگام تولید می‌شود.

انواع ایزوگام سراپوش دلیجان

هر منطقه‌ باید متناسب با شرایط آب و هوایی از ایزوگام‌های مناسبی استفاده کنند. تا ایزوگام، عمر بالا و مقاومت زیادی در هر شرایط آب و هوایی نیز داشته باشد. ایزوگام سراپوش دلیجان، ایزوگام‌هایی متناسب با مناطق گرمسیری، مناطق سردسیری، و همچنین مناطق معتدل تولید می‌کنند. اگر شما متعلق به منطقه گرمسیری هستید نمی‌توانید از کاخانه‌ی ایزوگام دلیجان، ایزوگام مناطق سردسیری را خریداری کرده و نصب کنید. بنابراین شما باید با توجه به منطقه آب و هوایی خود ایزوگام متناسب با محل زندگی‌تان را تهیه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *