یکی از جدیدترین نوع عایق‌های ضد رطوبتی، ایزوگام طرح‌دار است که شامل ایزوگام روکش‌دار در طرح‌های آجرنما، آجرنمای سنگی، چمنی، موزاییکی، سرامیک و سنگ، لانه زنبوری و همچنین در طرح‌های چوب با مقاومت بالا و زیبایی منحصر به فرد و در رنگ‌های متنوع تولید و عرضه می‌شوند. این نوع ایزوگام با کیفیت ۳۰ تا ۳۵ میکرون از نوع فویل‌دار و دو لایه تولید و از قیر خالص پلیمری نیز ساخته می‌شود.

ایزوگام

موارد مصرف ایزوگام طرح دار

  • برای زیباتر ساختن ظاهر ساختمان می‌توانید از طرح آجرنمای ایزوگام طرح دار استفاده کنید.
  • این نوع از ایزوگام‌ها در برابر پرتوهای فرابنفش خورشید بسیار مقاوم هستند.
  • ایزوگام طرح‌دار از بازتابش نور خورشید جلوگیری می‌کند.
  • ایزوگام‌های طرح‌دار برای زیباسازی کف استخر، زمین ورزشی و دیوارها کاربرد دارد.

انواع ایزوگام‌های طرح دار

  1. طرح آجرنما
  2. طرح چوب
  3. طرح سرامیک
  4. طرح چمنی
  5. طرح کامپوزیت
  6. طرح ورساچه
  7. طرح‌های رنگی

ایزوگام طرح‌دار پلیمری چیست؟

ایزوگام طرح‌دار پلیمری از قیر خالص پلیمری ساخته می‌شود. بسیار مقاوم است و طول عمر بالایی دارد. از آن به عنوان عایق ضد رطوبتی استفاده می‌شود که می‌تواند مانع نفوذ آب و رطوبت شود. علاوه بر این می‌توان برای زیباتر کردن ظاهر ساختمان و یا کف استخرها و دیوارها نیز استفاده کرد.
ایزوگام‌های طرح‌دار در واقع همان ایزوگام‌های فویل‌دار است که با پیشرفت تکنولوژی در طرح‌های مختلفی مانند طرح‌های چمنی، طرح آجرنما و دیگر طرح‌های موجود در بازار عرضه می‌شوند.

قیمت ایزوگام طرح دار

قیمت این نوع ایزوگام‌ها بر اساس طرح و رنگ آنها سنجیده می‌شود. معمولا مبنای قیمت ایزوگام طرح‌دار، طرح ایزوگام و نوع آن است. و تغییر قیمت مواد سازنده آن‌ها در قیمت نهایی ایزوگام تاثیر بسزایی دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *